2015. május 1., péntek

Bemutatkozás

Ebben a blogban a saját növényeimet és az ezzel kapcsolatos tapasztalataimat, ötleteimet igyekszem összegyűjteni. Egyrészt, hogy nekem is megmaradjon, másrészt, hogy mások is tanulhassanak a sikereimből és a kudarcaimból. :)

Igaz, eddig is nagy növény rajongó voltam, de sajnos nem volt túl sok lehetőségem kibontakozni, így jobb híján a kollégiumban (ahol laktam) igyekeztem szemmel tartani és ápolgatni a folyosón található növénykéket.

Körülbelül 1 éve kezdtem bele jobban a hobbikertészkedésbe, ugyanis ekkor költöztünk egy olyan lakásba, ahol végre lehetőségem van az erkélyen is terjeszkedni. :) A tavalyi év még elég óvatosan indult, idén nyáron azonban szeretnék minél több fajtát kipróbálni és kitapasztalni, hogy a lakás és az erkély adottságai milyen virágoknak és zöldségeknek kedveznek.

 ~ Kertészkedni olcsóbb, mint terápiára járni, és még paradicsomod is lesz. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése